19 januari 2011

Den där om blogg elva - Stambyte

Stambyte är kär.

Och det är bland det finaste jag läst om någonsin under mina fem år som bloggare. På riktigt. Jag minns en del saker som hänt i mitt bloggliv. Det här är en av de största sakerna.

Stambyte är en av de snyggaste människorna jag vet. En av de som gör det viktigaste man kan göra här i livet. Som tänker smart. Ibland är jag lite rädd för henne, för att hon är så... bra. Hade jag varit singel hade jag antagligen varit lite förälskad i henne.

5 kommentarer:

Underlandet sa...

Stambyte! <3 <3 <3

egoistiska egon sa...

Och det är extra sött att hon är så kär så att man inte riktigt vet när hon kommer att ha tid att se det här. Jag tippar på fredag.

stambyte sa...

Alltså ÅH ÅH ÅH på detta.

Tack.

It´s all about me sa...

Gud vilken fin kärleksförklaring till en superbra blogg (och bloggare!)!

Jenny sa...

<3