10 januari 2011

Den där om mina nya stövlar - en liten historia om att köpa stövlar i en smak som jag tydligen har

I helgen var jag med en av mina bästisar på andra handsbutik. Jag hittade de perfekta stövlarna, bara det att bästis ifrågasatte om jag verkligen skulle köpa ett par som jag redan hade. Jag protesterade, röda stövlar med svansar? har jag inte!

En annan bästis kom över på ostbågar och sangria på kvällen. Hon svor också på att hon hade sett att jag har sådana. Äh!

Ställde fram dem strategiskt så att Stolte mannen skulle se dem. Ringde och frågade om han sett mina nya stövlar. Han frågade om jag menade de röda i hallen som jag haft hela tiden.

5 kommentarer:

Sofia sa...

Haha, fantastiskt :)

S.W sa...

Det där händer mig ofta!
Droppen var när jag shoppade med min mor. I en affär sätter jag på mig en mössa och frågar
- vad tycker du?
- om vad?
- mössan!
- men, den har du ju haft på dig hela dagen!

Köpte jag mössan? Klart jag gjorde!

Sofie sa...

hittade din blogg igår och läste typ hela. Fantastiskt! Mina ögon blev helt suddiga efteråt. Min nya favoritblogg. Helt enkelt. Kärlek!

egoistiska egon sa...

Äh, favvogrejer kan man ha hur många som helst av.

Jenny sa...

S.W: Hahaha!

Sofie: Tack snälla, snälla!