17 januari 2011

Den där om blogg nio - Egoistiska Egon


Fina, fina, finafinafian Egon! Egon är en av mina bloggbästisar och vi har känt varandra över nätet i så djävla många år. Jag vet inte hur många. Många! Egon bryr sig om typ alla och är varm. Hon skrattar nästan hela tiden och säger smarta saker. På sin blogg skriver hon mycket om resande, lägger upp många kort från sitt resande och ibland lyser det till och man sitter i soffan och nickar att ja, precis så tycker jag med, även om jag inte visste om det!

Det är fint med bloggbästisar som man lär känna på riktigt.

4 kommentarer:

Linn sa...

Åh precis så. Fast jag har inte alls kännt Egon länge så är hon bara så himlahimla fin! LÄS folket.

egoistiska egon sa...

Men gud vad gulliga ni är. På rille. Jag har aldrig hört någon kalla mig för varm och aldrig att jag skrattar hela tiden (fast jag vet att jag skrattar skithögt). Gud vad fint. Måndagspepp! Tack!

inte skyldig sa...

Ja! Jag håller med! Egon mkt snäll och fin och ger alltid mkt bra råd. Gullegon!

Jenny sa...

Du skrattar hela tiden, det är fint. Gullegon!