16 januari 2011

Den där om att hoppa från Arktis till Suezkanalen

Vi går till affären, jag och Stolte mannen, håller handen och jag tänker på min farmor och farfar som alltid höll varandra i handen och jag tyckte att det var så himla fint tills min farmor berättade att det var för att de inte skulle trilla. Ungefär så är det nu, det är halt som fan.

Jag låtsas att jag är en jätte och hoppar från Arktis och morrar på isbjörnarna, tills min karl säger till mig att sluta för gubben bakom mig blir rädd. Då hoppar jag över till Suezkanalen och sen till Niagarafallet. Petar mig under nageln och fnissar till Stolte mannen att det är spermie jag petar bort. Jag berättar för honom att det är inuiternas fel, jag hade sex med en när jag var i Grönland och morrade åt isbjörnar. Jag säger att om jag föder ett barn om nio månader så är det inte hans, det kommer man att se på ögonen. Han knuffar till mig med le-ögon.

Jag tänker på min kompis som förra helgen var ute och gick och sen vaknade upp på SöS (Södersjukhuset). Hon mindes ingenting, men tydligen hade hon ramlat, slagit i bakhuvudet och svimmat av. En taxichaufför hade hittat henne och kört henne till sjukan. Jag förbannar folk på Facebook som önskade bort snön. ÄR DET BÄTTRE NU, ERA DJÄVLAR?!? vill jag skrika.

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

En kompis svängde runt ett hörn förra året. Halkade och hela underbenet gick rakt av. En vecka på sjukhus eller så. Han haltar fortfarande.

It´s all about me sa...

Ja fy, folk vet inte vad de snackar om när de önskar bort snön!!

Jenny sa...

Men FY FAN vad läbbigt! Jag vill inte bryta ben, svimma av eller få is på hjärnan!