18 maj 2007

Den där om att personlighetsblogga


6 kommentarer:

Anonym sa...

Du bloggar så bra!
Puss!

soulkatt sa...

den där om att man gillar jennys blogg. !

Odjurets logg sa...

Kärlek suktar du efter, som jag. Det är lätt att bli yr och tappa fokus och det är lätt att gå bort sig i fällor som man gillrat för sig själv. För enkel, för lätt, för svår, för mycket, för lika, för olika. Jag är allt det där. För stora krav för att ringa in mitt eget hjärta. Du har ett hjärta i din bok och jag hoppas du hittar ett subjekt. Kram, odjuret som har sett kärlek på avstånd i kväll.

Jenny sa...

Maza & Kissen: Tack söta!

Odjuret: Precis sådär. "Det är lätt att bli yr och tappa fokus och det är lätt att gå bort sig i fällor som man gillrat för sig själv." Precis.

Swede Hurt sa...

jag har varit borta ett tag, nu är jag tillbaka på ny anonym blogg.... love me... hate me... Ligg med mig dårråååå

Anne sa...

Haha, det där var så träffande!