26 maj 2007

Den där om dålig planering

Jag är sjukt, sjukt bakis. Typ springa på toa och spy-bakis. Typ så där bakis som jag aldrig alltid är. Klen och dålig och svårt att öppna ögonen och det var ljust när vi gick hem och jag tror fan att jag lipade för att det blev missförstånd och nån kille la sig bredvid mig i soffan och bar in mig i sängen och vad fan hände? Så bakis. Jag stinker sex. För bakis för att duscha. Huvuddunk och fyfasen, jag tror att halva campus hörde oss i morse, för fönstret var helöppet och djävlaskit, vi var nog inte så tysta som vi trodde, som man alltid tror. Tre flaskor vin, två öl och närasjuttioprocentig sprit. Mitt hår ser för djävligt ut. Nytatueringen kliar. Och jag somnade med linserna på/i. Bakissex är skitbra tills man kommer på att man inte käkar p-piller. Allvarsskoj om bebisar.

Och mina föräldrar är här om tio minuter.

6 kommentarer:

Linda sa...

Fy...
Något av det värsta jag har varit med om var 30 timmars hårt festande med norska tältgrannar på Roskilde, följt av 4 timmars sömn, yrsel, spyor, världens mesta illamående - och en mamma som skulle komma och göra festivalen en dag för att se vad det fantastiska hennes barn pratade om var. Kräk i en påse är verkligen inte det bästa Roskilde har att erbjuda.

mitt fyrverkeri sa...

Bra avslut där :)

LITTLE LUCY sa...

Uuuhuu. Vilken röra, jag vill liksom vara lite mammig och lite förståndig och hytta med fingret, säga du måste ju ta hand om dig unge!

Men alltså det gör jag inte, jag hoppas däremot att du mår mycket bättre snart.

Tina sa...

oj. känner mig själv ganska nöjd med beslutet att leka pensionär o stanna hemma igår. fast blir ändå lite avis på nåt sätt

Jenny sa...

Jo, det är ju liksom livet som händer mig. Livet och små, små ord av tycke om, viskat bakifrån, så där tätt, tätt.

Anonym sa...

Ahhh, det luktar lördagmorgon lång väg. jag skulle inte ha något emot att lukta sex istället för avgaser och vitlök.