08 maj 2007

Den där om del två

Vigselring är funnen och uppdammsugad!

5 kommentarer:

Daniel Storey sa...

Hihihi, aj fan. Gräva eller inte gräva? Läs gärna på om vad det genomsnittliga damkornet egentligen består av först, så blir det extra sport av det. Det kan tyvärr, angående föregående inlägg, vara ett utmärkt tillfälle att inte vara så nykter till. Jag borde förresten också dammsuga. Men det värsta jag skulle kunna råka suga upp är en penna eller två. Mycket mindre intressant.

Anonym sa...

I den ordningen? Funnen och sedan uppdamsugad? Eller uppdamsugad och sedan funnen?

Anonym sa...

Härligt, nu beror det ju på humör o lust vad som händer med den. :) Skönt att kunna välja!

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Storey: Jag är inte så... petig av mig, så jag petade (!) ut skiten.

M: Jag såg, den sög, det lät riiiiing, lämpligt nog, i röret.

M:a: Den sitter på fingret igen!