14 maj 2007

Den där om en bild som min bror tyckte representerade honom bättre


13 kommentarer:

Anonym sa...

Snygging!

Å sa...

God damn. Och vilka läppar...

Anonym sa...

GIVE HIM TO ME!! eller åtminstone låna ut honom litegrann? ehm. du kan få låna min nån gång!!

soulkatt sa...

Oh my, nu tappade jag byxorna..

Anonym sa...

oj, var i världen håller denna godbit hus? Man borde kanske ut och resa lite.... ;-)

It´s all about me sa...

shit vad lik han är en spanjor jag hängde med några månader när jag bodde där, läskigt lik!

Anonym sa...

han är mer lik dig på den första bilden ;)

kram!
L

Jenny sa...

Hands off! Han är liten och ung och kommer vara oskuld tills han dör, även om han berättat om sex i baksäten på bilar och skit.

Jenny sa...

Och Anna: Han bor just nu i NY.

soulkatt sa...

hahah!

Anonym sa...

eftersom jag var med innan bilderna på dig försvann är det inte svårt att konstatera att ni är jädrans lika!! snyggingar där!

Anna sa...

jenny. nu har jag blivit tvungen att formulera mitt fylle-ställningstagande. det var jag som skrev att alkohol var farligt, nu har jag utvecklat vad jag menar på min blogg. det är inget riktat mot dig överhuvudtaget, mer generellt, men ändå.
kram.

Jenny sa...

Marie: Tack snälla! Jag tror att han kämpar en hel del med att efterlikna mig! ;)

Anna: Ska genast in och läsa!