18 november 2010

Den där om att inte göra barn

Redan fyra timmar efter vår vigsel började folk fråga mig och Stolte mannen om när barnen skulle komma. Jag vet, för jag tittade på klockan. Det gör mig inte så mycket, inte mycket alls faktiskt, men själv skulle jag aldrig frågat någon det.

Jag sms:ade min bror för några timmar sedan att han skulle kolla på min blogg klockan sju. Jag fick tillbaka ett GRATTIS! och jag svarade att nej, vi ska inte ha barn. Hade vi skullat ha barn tror jag att jag hade sagt det innan jag bloggat om det.

Det verkar som om min och min brors hjärna inte pratade med varandra ikväll.

3 kommentarer:

emster sa...

folk är inte kloka m att fråga om när kottarna ska komma. jag var SÅ nära att ba skrika på folk när vi gifte oss. herregu!

Jenny sa...

Snart kommer de säkert fråga när det är dags för ett syskon för din del.

Jenny sa...

Alltså inte till dig... du fattar!