12 november 2010

Den där om day 5 - Your definition of love

När jag googlar kärlek så är tredje sökordet ”kärleksmums” och Vårdguiden säger att det är nästan omöjligt att beskriva. Jag tycker att det är fint att det finns på Vårdguiden, lite som en sjukdom. Så att man kan läsa symtom och känna igen sig och tänka att jo, jag är nog kär.

Jag kommer tillbaka till min plats efter hela förmiddagen full av möten. Jag är trött, har ont i huvudet, det fanns inget te och jag har skakat av frustration och min röst höll inte när jag skulle säga emot vad en i vår ledningsgrupp sa. Jag sätter mig ner och möts av ett Facebookmail med en låt i. Som om han visste.

Det är kärlek för mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint! Det här är en annan fin version av samma låt.
http://blogg.svt.se/psl/2010/01/21/musik-med-stor-mando-diao/