06 december 2010

Den där om att drömlägenheteren inte allid är den man tror

Jag och min make kollade på vår drömlägenhet igår. Det har varit vår drömlägenhet i en vecka och vi har visat upp den för alla. Alla har älskat den. Stolte mannens bästa kompis sa att han skulle döda oss om vi fick den.

I söndags var vi och tittade på den. Vi var lite sena och luffsade genom snön. Stolte mannen höll min hand och sjöng skynda, skynda! Vi kom dit, klev in. Lägenheten var skitful och jag fick ingen känsla alls. Stolte mannen hängde läpp och sa att han kände på sig att tanten som bott där säkert dött och nu var hennes vålnad i köksskåpen.

Vi som skulle köpa den här lägenheten. Skit!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Näe dom är enna jävlar dedär som tar bilderna. Vi var på en lgh-visning igår. Same same.

Lycka till, du kommer hitta den!

<3
Dr L

Colombialiv sa...

Men åh!

Knut och kofta sa...

Men å Aspudden är ju kalasfint! Min svägo har just flyttat in där... fint som snus! Synd att lägenheten var en besvikelse.