27 december 2010

Den där om att jag letade klänning i tre timmar utan att hitta någon

Alla jordens tonåringar har samlats på H&M när jag desperat springer in där klockan fem en måndag i december. Vad fan gör de här nu? Har de inte jullov? Kan inte de gå i affärer klockan tolv? Jag måste hitta nyårsklänning. Måste såklart inte, men om jag inte gör kommer jag inte känna mig fin klockan tolv och alla vet att det som händer klockan tolv kommer hända hela nästa år, så om jag inte känner mig fin klockan tolv kommer jag känna mig ful 2011. 2011 kan inte vara fulåret, det går bara inte.

Jag sms:ar Stolte mannen att jag hatar folk och undrar var alla vuxna människor som är typ trettio handlar sina kläder. Sina snygga kläder. Det är tydligen inte på H&M för där är det bara kids.

8 kommentarer:

Matilda sa...

Men kan du inte ha på dig den du visar i inlägget nedanför? Hehe.

Jenny sa...

Jag känner att du fick den där lite för lätt!

Matilda sa...

Jag vet. Men lägger någon upp bollen måste man smasha. Sådan är lagen!

It could be worse... sa...

Gå till Sivletto! Pronto!

Colombialiv sa...

Zara?

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Sivletto! Ja!

Zara har bara klänningar i material som blir elektriskt (vilket i och för sig allt blir just nu).