15 december 2010

Den där om min stora passion

Hur många länder har du besökt? - a

Många. Mina föräldrar har alltid rest väldigt mycket med mig och min bror. Inget fancy, men stora delar av Europa gicks genom, detta gjorde att jag blev en sån där som samlar på länder.

Följande länder har jag besökt: Sverige, Danmark, Norge, Finland, Island, Belgien, Tyskland, Storbritannien, Gibraltar, Grekland, Italien, Spanien, Portugal, Nederländerna, Österrike, Bulgarien, Kroatien, Tjeckien, Estland, Frankrike, Ungern, Liechtenstein, Luxemburg, Polen, Slovenien, Slovakien, Schweiz, Turkiet, USA, Mexiko, Belize, Guatemala, Thailand, Jordanien, Israel, Egypten, Indien, Malawi, Gambia, Moçambique.

40 länder och ännu är jag långt från att ha rest klart. Nästa inplanerade resa är en kompisresa till Dublin och sen planerar vi att åka till Argentina sommaren 2012.

2 kommentarer:

Underlandet sa...

Men hallå! Underlandet då? Ska ni inte komma hit någon gång?

Jenny sa...

underlandet kan man väl göra en omväg till såklart!