20 december 2010

Den där om att ni måste låta mig berätta om dubbelfail!

Igår hade jag och Stolte mannen sex. Inget konstigt med det - det var en vecka sen och jag fick lite panik över att det skulle gå jättelång tid innan vi hade sex så jag förförde honom (la mig på sängen och frågade om vi skulle knulla). Vi har på Musikhjälpen på P3. Då börjar nån ungdjävel sjunga Vem kan segla förutom vind? vilket gör att jag börjar fnissa (först fint, ner i kudden, sen lite mer). Vi pratade ju om det där om vilken musik man ska ha på när man har sex, ni vet? Man ska inte ha sex till barnsång.

Idag gick jag till jobbe i samma kläder som igår för jag gillade hur jag såg ut igår. Allt var fint fram till fikan när en kollega upptäcker en stor fläck på min klänning. Stor som två tjugor. Det visade sig vara lite sperma.

Oh, the joy!

4 kommentarer:

inte skyldig sa...

Hahaha! Sweet.

anna sa...

Vad låtsades du att det var? Eller erkände du? Hhihi. Jag har råkat sexa till nationalsången, du vet den spelades på nätterna i fyran förut när programmen slutade sändas för kvällen. Uuuh

Matilda sa...

Haha! Oh my, jag som sällan blir generad skulle blivit pionröd. Undrar samma som Anna, vad sa du att det var?

Jenny sa...

Oh, no! Jag sa inget, gick in på toan och tvättade bort med tvål/vatten.