21 juni 2006

Den där om att ingen kan som Svennis

Att kolla på fotboll är kul.

Ikväll var vi tvugna att välja en ur motståndarlaget som vi inte ville ha sex med. Kära Rosa valde Rooney. Det var ganska kul, tyckte jag, för det innebär att hon måste ha sex med Svennis. Rosa tyckte att det var okej, eftersom Svennis tjänar så mycket pengar. Vad hon nu ska ha pengar till när de bara ska knulla. Hon kanske vill bli smekt in a bed of pengar. Vad vet jag.

Ja, sen var det skitbra att Sverige lyckades peta in tvåtvå med. Men det var liksom sekundärt.

5 kommentarer:

Matt sa...

Svennis har ju närmaste en magisk förmåga att få kvinnor dit han vill.

Fabbe sa...

Ja den magin heter 67 miljoner i årslön, konstigt att täta snubbar får ligga med vem dom vill oavsett hur dom ser ut...

Jenny sa...

Pengar gör de mest konstiga saker med folk. Frågan är hur mycket pengar som skulle krävas innan man skulle sexa med herr Svennis.

Fabbe sa...

Ja dom kvaliteterna stavas 67 miljoner i årslön och Jenny, jag antar att det är ungefär löftet om att få del av dom som gör att man kan tänka sig ligga med honom.

Jenny sa...

Fabbe: Men om man bara talar sexsex, då pratar man ju inte 67 mille. Ju. Jag har svårt att tänka mig att någon har sex med en 67-miljonare om de vet med säkerhet att de inte kommer få ett öre.