09 juni 2006

Den där om oh, happy day!

Så kom man hem klockan åtta från jobbet och en bebis var redan på väg ut. Det blev tre vita, vaka hela natten och "fuckit, jag har opponering klockan åtta imorgonbitti!" Hon födde på mina jeans och jag oh:ade mig över att de där ljusa blev blodiga. I have no heart. Men snygga byxor.

Så kom opponeringen och vi blev godkända utan rest. De rövknullade vår bebis och jag grät lite inombords för vad den fick höra. Jag ville bara skydda och försvara och slåss. Som alltid. Då är det skönt att höra positivt från opponentledare om att forskare inom statsvetenskapen skulle onanerat till vår disposition. Om med ett annat ordval.

Och nu. Sommarlov. Sommarlov. Sommarlov. Hem till Växjö. Hem till Skåne. Hem till Stockholm igen. Så många hem. Så lite tid.

5 kommentarer:

Chris sa...

baby! du är grym grym grym! kärlek.

Anonym sa...

Ohh.. Jag har också varit med på kattförlossning en gång. Mammakatt bet i mitt armband när hon tog i. Det är häftiga saker.

Anonym sa...

Åh! Jag älskar opposition! Fast jag gillar mest att rövknulla, inte motsatsen.. Grattis till G och onaniobjekt. Skåne är bra, om inte bäst.

RvT sa...

GRATTIS!!! Jag vet hur härligt det är att VARA KLAR.

Jenny sa...

RvT: Fast jag är inte klarklar. Jag är treårsklar, nu är det bara tre kvar. Pust och stön. Jag har kommit halvvägs.