18 juni 2006

Den där om vackra pojkar

Pojkar är aldrig så vackra som när man druckit en flaska vin och ätit mexikansk mat och man svettas extra mycket, för mexikansk mat är starkt och solen lyserlyserlyser och man har druckit sin andra öl ute, på stället, och de pratar irländska och man skrattar åt att de inte är med i fotbolls-vm och de kittlar en och man skrattar sådär tjejigt och man tänker att de har fina ögon och de säger att man har fina läppar och man ler och tänker att de där ögonen skulle passa på mina barn och de har så mörkamörka ögon och de svär och man förstår inte ett skit av vad de säger och Gud, de tar på mig! och jag dör om de stryker mig över kinden och jag dör om de inte stryker mig över kinden och var är mina ben? och håller jag på att smälta här och nu och pojkar är aldrig så vackra...

Inga kommentarer: