04 mars 2007

Den där om att det är en månad kvar


18 kommentarer:

Jenny sa...

Scary Larry - ser ut som amputerade ben (det är de inte)!

Jenny sa...

Fast åh, fy fan, ju mer jag tittar... Måste nog byta bild imorgon.

Anonym sa...

Haha. Tänkte inte ens på det förrän jag läste din kommentar. Är det dina ben? Har du varit i krig? :-o

Jenny sa...

Aldrig varit i krigkrig, nej. Och underben finns där, någonstans.

ajja sa...

BEnen är i n t e de första man tittar på. Belive you me.

Daniel Storey sa...

en månad till vadå? varför reser alla utom jag?

och det där om branden, ajaj, var försiktig. jag ska inte gå in i yrkesrollen och komma med en massa förmaningar, men jag måste bita mig hårt i tungan för att låta bli. aj.

It´s all about me sa...

amputerade ben, haha..när jag först öppnade bloggen och bara såg dina knän trodde jag det var två av fingrarna från handen på stranden i Punta del este, hahaha... Snygg mage förövrigt:)

Anonym sa...

Men vad jobbigt bilden är beskuren också! Man ser ju typ början av vad som verkar vara en piercing precis i bottenkanten, men vart tar den vägen? Har du jättejättedjup navel? :)

ajja: haha! så typiskt dig.

.m. sa...

Fan också. Jag tittade på bilden och tänkte direkt att jag skulle skriva kommentaren:
"...tills dina benproteser är klara?"
men du var ju före själv :P

Anonym sa...

oj vad du har blivit anonym!

Anonym sa...

Hmmm har visst börjat censurera dig själv? Är säker på att det fanns ett inlägg efter detta, men det är numera historia. Jaja, jag tar det jag får :) uppskattar att "läsa dig".

soulkatt sa...

jesus vilken bild! tycker den mest är nasty, inte amputeradebenbild.

jag vill också till soleeeeeeeeeen uäää

Anonym sa...

Ja, varför denna censur Jenny haha....

Och jag kan inte påstå att det var dina amputerade ben som jag först la märke till -s-...men det är ju bara jag...

Jenny sa...

Ajja: Hoho. Nej, det är pojken, i havet, eller hur?

Storey: Tills jag åker till Mexiko. Boka en biljett, det är skitlätt!

Annaluna: Det är faktiskt... Zihuatanejo, om jag inte missminner mig.

Myntpojken: Jo, faktiskt så är den djup. Inte till ryggradendjup, men nästan.

.m. och Soulkatt: Bilden är nu bytt!

Anonym: Kan du så kan jag!

Carina: Får se om det kommer tillbaka.

Johannes: Censur och anonymitet kommer nu att vara en del av bloggen, efter vissa händelser de senaste dagarna.

ajja sa...

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Och vi får inte veta vad som hänt de senaste dagarna??? Fi bubbla. Det e säkert skitsmaskigt!

Jenny sa...

Ajja: Haha! Vi får se, så spännande är det faktiskt inte, det handlar mest om att bli igenkänd och få lite lätt panik.

Frederick sa...

Tråkigt att det har fått obehagliga konsekvenser. Men så länge du fortsätter skriva och inte sätter munkavle på dig själv tycker jag att det är bra.
Stå på dig - annars gör någon annan det!
The force is strong with this one!

soulkatt sa...

Det var ett fint foto. r.i.p.