29 mars 2007

Den där om att kombinera

Har lyckats vakna upp ur bakismåendet nu, och klockan är runt sex. Värre den här gången och jag funderar på om kroppen försöker säga mig något. Hade ett väldigt kort uppsatsmöte på biblioteket tidigare, men efter att ha behövt springa till toan för att spy bestämdes det att jag skulle gå hem och sova istället.

Är fortfarande stolt över att ha lyckats kombinera brytande av värsta hångeluppehållet på evigheter med lite grannsämja. Det bådar gott inför grannfesten.

Och jag lovar att jag ska sluta skriva strunt här och börja skriva bra. När jag är lite mindre bakis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Strunt är också bra! Det är den sköna kombinationen som gör mig på så gott humör när jag läser!

Det är ju som livet självt! Högt blandas med lågt, roligt blandas med sorgligt, allvarligt blandas med strunt! Nykter blandas med bakis, ibland med en skvätt fylleblogg!

Ingen press. No holding back! Skriv vad du känner! Vi vill veta!!

MZ

Jenny sa...

Tack fina du! Vill inte skriva dåligt, kasst eller strunt, men ibland blir jag så lycklig av små saker och då måste de komma ut. Var förövrigt jordens mest pinsamma människa inatt och gick och ringde på hos alla mina grannar för att hitta den här killen. Vi hade efterfest hos mig och jag "letade efter en vinöppnare". Genomskinligt som faen. Ibland borde jag ha spärrar, som ställs innan jag blir full.